var mı? bursa dan rakip. makinayla oynamaktan baya bi sıkıldım.bursalı arkadaşlar yokmu şöyle playstation pes4 turnuvası . hayatımıza biraz heyecan gelsin yahu.eğer böyle bir organizasyon olursa buraya yazın.ya da toplanıp oynayalım hep beraber lig yapalım tanışalım. hayde bre yok mu kendine güvenen ? ister kafede ister evde heryerde çarpışacak arkadaşlar .eğer dışarda kapışmak isteyenler buraya bana kafe adı adresi yazsınlar ya da msn nizi bana bırakın .(bursalılar için)