fenerli88 bence başlangıç için güzel. sayısını artırırsan süper olur.Devamını dört gözle bekliorum!!!!
ç@rşı_kartalı guzel olmus, super, bide PlayStation2 reklamin sari olsa ve de siyah harflerele, cok daha guzel olurdu, cunku finalde boyle idi,bilmem dikkat etinizmi?;)
fenerli88 süpersin işte bu iki panonun son rötuşlarını yapıp birleştir cl final v1 adboards diye sun derim kardeşim!!!!!!!!!!!!!Bilgi ver lütfen!!!!Byeeeeeeeee
SonKatip Çok güzel olmuş. Fakat İstanbul'un sol kısmı biraz karanlık düşmüş. Oradaki logo belli belirsiz duruyor. O tarafa biraz aydınlık verebilirsen çok daha güzel olacağına eminim. Ellerine sağlık.
NightWolf15 Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip Çok güzel olmuş. Fakat İstanbul'un sol kısmı biraz karanlık düşmüş. Oradaki logo belli belirsiz duruyor. O tarafa biraz aydınlık verebilirsen çok daha güzel olacağına eminim. Ellerine sağlık. Walla doğru soluosun aslında.Orjinali ole olduğu için ellemedim hiç ama azcık aydınlık versem ii olur o kolay zaten. Yorumun için saol.
NightWolf15 Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip Orjinali bırak. Sen daha orjinal ve de marjinal yapmışsın. Aydınlat abi aydınlat. :) Peki abi tmm koparttın yine beni gecenin bu saatinde:D
fenerli88 Süper olmuş bunları nerden indirebiliriz.Yada gel msn de halledelim. fenerli88@hotmail.com Hadi byeeeeee!!!!!!!
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: NightWolf15 İşte Hepsinin son versionu Çok güzel olmuşlar, ama PlayStation2 ve uefa.com panolarını yenilesen daha da güzel olabilir. Bozulmuş gibi duruyolar...