egozdemir ya arkadaşlar sweet'in bi bölümü var gidip arbaya nitro felan taktırıyorsun sonra bir yerde bi anlaşma yapıp arabaları karşı karşıya getiriyorsun karşıdaki arabnayı hoplatıp zıplatıyor bende ama benimki puan alamıyor neden bu bölümde takıldım
JustRelax http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=45821&page=4&pp=40 #123. Post.