Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Makaay sevgi engel tanımaz:) Orjinal Mesajı Yazan: blueeda aaa unuttum çokta mütevazidir 5. ayımız kutlu olsun bitanem... makaay ve blueeda konuyu biraz daha kişiselleştirirseniz banlıyacam. bu son ikazım :D:D:D:D:D ;)
ufuk_abay arkadaşlar sonunda aradığım aşkı buldum gerisi vız gelir tırıs gider hepinize kucak dolusus sevgiler mutluluktan uçuyorum yihuu heyuuuu :D:D
fifaman Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay arkadaşlar sonunda aradığım aşkı buldum gerisi vız gelir tırıs gider hepinize kucak dolusus sevgiler mutluluktan uçuyorum yihuu heyuuuu :D:D kendini fazla kaptırma aşk kimine ilaç kimine kanser gelir.
ufuk_abay Orjinal Mesajı Yazan: fifaman kendini fazla kaptırma aşk kimine ilaç kimine kanser gelir. eywallah ;) :D:D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Sevgili konusunda hayal kurmam. Bana en uyanına sahibim zaten. Gerisi kaçamak olur :) SEWGİLİSİ olanlar için çok güsel bi söz ;)
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: footer alın buda benimki..http://img309.imageshack.us/img309/5189/avril4dl.jpg bu kizi hic sevmem cadi gibi:D:D