Gerçekten böyle bir şey varsa bence çok saçma. Ama illa ki de düşünülüyorsa, süper lise bölümünde okuyan öğrenciler yapılacak okul içi bir sınav sonucuya Anadolu Lisesi tarafına geçebilmeli... Aklıma birden böyle bir çözüm geldi ama sistemin sorunları, getirileri, götürüleri hakkında fikirlerimizi paylaşalım...