Hocam formları değiştirmeden önce izin iste! bu formalar orijinal halleri gibi olsun diye Turkcell logosu koymadım. Neyse yaptığım formaları güzelleşitirmişsin.
Orjinal Mesajı Yazan: Dombili
Bu formalar bi yerden tanıdık geliyo ama neyse
Ben kit thread bölümüme bak...:D