[H@CK€R]***KORS@N*** Orjinal Mesajı Yazan: gsomer72 benimle adaş olan yokmu? Ömer bende Ömercan adaş sayılırız :)
TWISTER Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR onur ama siz bana kısaca hüsamettin diyebilirsiniz. hehhehe çok kısaymış biz in iyisi uzun olanı seçelim ehuehuehu