Sheva24 Arkadaşlar forumda mesajlaştığımız kişilerin adını merak ettiğim için bu konuyu açtım.Ben ömer
götveren muhauhahu çok gizemliler şimdiye kadar cvp verenler...bari bende bozmayayım...tahmin edemiyeceğiniz şekilde benim adım HARUN..:D:D
Engin-gs Nickimden de anlaşılacağı gibi Engin. Bu arada neden ismini yazan herkes hemen ardından gülmüş? :)
cracks burdaki bi çok kişi msn'imde var.ve belkide bi çoğu biliodur.veya bilmio.neyse uzatmim hamit :)