Orjinal Mesajı Yazan: ridvan155
birazdan iner o zaman sağlıklı bi yorum yaparız
Arkadaşım dosyayı her indiren böyle mesaj mı yazacak ya konulara? Dosyayı indiriken mesaj yazmışsın, 3 dakika sonra yorumunu yapmışsın. İlk mesajın gereksiz bir mesaj. Yani konuyu açan senden dosayı indirip indirmemenle ilgili bir bilgi isteniyor ki, senin konu ile ilgili yorumunu bekliyor. Ne güzel ikinci mesajda yapmışsın yorumunu ama 1. mesajın gereksiz, hem de çok gereksiz. Lütfen daha dikkatli olalım
Orjinal Mesajı Yazan: aryuken
anlamadım ben bunu ya
Arkadaşım sen de 1 dakika ara ile iki mesaj yazmışsın. Chat alanı mı burası? Belki bilmiyor olabilirsin, konuya cevap yazdıktan hemen sonra başka bir şey eklemek istersen, yazdığın cevabın alt tarfında "edit" diye bir seçenek var. O seçeneğe tıklayıp , eklemek istediğin şeyleri ekleyebilirsin.