Beyler ben 3310 umdan vazgeçerek yeni bi telefon alcam.(3310dan daha iyisi yok ama:D)
6260 önerdi arkadaşlarım.
telefon kaç megapixel biliyomusunuz nokia nın sitesi açılmıyoda bende.
Bide piyasada 6260dan daha iyi hangi telefonlar var alabileceğim?
Ama fiyatı da 6260 ın fiyatı civarında olsun bide 6260 ne kadar:D?