salim89 Ya arkadaşlar site yeniden açılınca bütün dosyalar gitmiş. Arşivinde 4 büyükler yaması olan varsa bu konuya koyarsa sevinirim eğer koyamazsanız salim89@mynet.com a gönderirse sevinirim