ForzAKaaN yaa arkadaşlar arkadaşlarımla oynarken bi türlü host olamıorum lütfen bu işi bilen biriniz modeme nasıl port atacağımı sölesin şimdiden teşekkürler...
typhlosion http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=33278 burayı okursan çeşitli bilgileri örenirsin..