Masterlig'te 1-2 sezon oynadıktan sonra Zola'yı buldum.Müthiş bir forvet.Hem şut tekniği,hem iki mücadelede top kaptırmaması hem frikik yeteneği ve daha birçok özelliği oldukça iyi.Bulursanız mutlaka alın.
Ewerthon var bir de.Takımını hatırlamıyorum ama isimle arayınca hemen bulursunuz.İyi baya iyi bir forvet.