zaten altan alındı bence altan çok iyi bir 10 numara olur ama ben bi beşiktaşlı olarak felipeyi türkiyede tekrar görmek isterim niye gittiğini hala anlamış ta değilim
figo da gelmez sanırsam suudi arabistanda bi klüp yıllık 11 milyon euro teklif etmiş sizce gelirmi g.saraya
benim diğer bi adayımda g. antepli tarek el tayep