selam prenses bu yalan net ortaminda seni koruyacak erkeğin olmama ne dersin*
bir de ayni kisiden seri olarak gelenler var tabii...
selam..ben x...sizinle seviyeli saygıya dayalı bir arkadaşlık kurmak istiyorum bence en önemli erdem saygıdır çünkü inanın vereceğiniz cevaplar gereken saygıyı görecektir...
tabii ki bir cvp verilmez ve akabinde bi sonraki güne denk gelen ikinci msj gelir
sizinle tanışmalıyız, çok önemli..
cevap verilmez, bir la havle cekip gune devam edersin
güzelim uğraştırma beni şimdi boşu boşuna.. adresi veriyorum akşam geliyosunn..
nispetiye cad. no: x etiler , önünde ferrari olan müstakil ev..
+ akşam 8'de sendeyim , görüşürüz.
( aslında iş bu kadar basitmiş meğerse , kasmaya ne gerek var
" -hepimiz dengesiz ve tutkulu yasiyoruz hayati... ama, sence bunlar yeter mi ki?
tılsımlı bulusmalar, derin bakıslar, iç çekişler, ürperten dokunuslar, sıcak dudak bulusmaları, heyecanlı bekleyişler yaratabilcek kadar tutku dolu bir adam ve ilişki gerekmez mi?
adım kaan....
- "senden rica ediyorum. lütfen beni evcilleştir!" dedi.
"elbette" dedi küçük prens. "ama pek fazla vaktim yok. yeni arkadaşlar edinmem ve birçok şeyi anlayabilmem gerekiyor."
"sadece evcilleştirdiğin kişiyi anlayabilirsin" dedi tilki. "insanlarınsa hiçbir şeyi anlayacak vakitleri yoktur. her şeyi dükkandan hazır alırlar. ve arkadaşlar dükkanlarda satılmadığı için de, hiç arkadaşları olmaz. eğer bir arkadaşın olsun istiyorsan, evcilleştir beni!" içmeye geldim zehrini, kıvrılıp yanına, öleceksem zehrinle ölmeye, teninde ölmeye
kendisinden sonra ruh hali değişen mesajdır. zira;
1. mesaj--- mesajlaşabilir miyiz? rica etsem.. (<<< işte bu)
2. mesaj--- merhaba ben kaan, antalya dan.. antalya forever, siz istanbullu musunuz? ))
3. mesaj--- merhaba önceden mesaj attım ulaştı mı elinize?
4. mesaj--- cevap yazmıyacaksanız, yazmıycam deyin!!
5. mesaj--- sen kaşarsın kızım! s.ktir git emi!
6. mesaj--- sen kız falan değilsin! sen erkeksin! ulan koyduğun resimde güzel bir kız olsaydın internette ne işin vardı! sen erkeksin dimi ?
eh cevap gelir artık;
cevap--- saçmalama ben kızım. resim de bana ait..!
7. mesaj--- merhaba ben kaan, antalya dan.. antalya forever, siz istanbullu musunuz? ))
8. mesaj--- kaan ben? antalya dan?
9. mesaj--- sen erkeksin! yalan söyleme seni şikayet etcem.
cevap--- edersen et. benim kız olduğumu herkes biliyor, kaç tane arkadaşım var benim! kes sesini bir daha mesaj atma bana!
10. mesaj--- merhaba ben kaan, antalya 'dan tanışabilir miyiz?