ARKADAŞLAR SAN AND. SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE KURDUM.OYUNA GİRDİĞİMDE REKLAMLAR FALAN AÇILDI.SONRA KOCAMAN SAN AND. YAZISI GELDİ.ONUDA GEÇTİKTEN SONRA SİMSİYAH Bİ EKRAN GELDİ VE HİÇBİRŞEY OLMADI.ÜSTELİK ESC'YE BASINCA OYUNDAN TAMAMEN ÇIKTI.EKRAN KARTIM GEFORCE FX5200 128MB DİREKTX 9.Bİ YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM.ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER!!!!!