warrer lig de uefa sampiyonlar ligine katilamama ve maclari simulation yapamama cok kotu fifa2005 de menejerlik seklinde olmasi bu na gore bi arti ama kalite acisinden bence pes4 tartisilmaz.....ligdeki bu özellikler icin bi patch filan varmi.......