Ben böyle bişey görmedim. Tam rezillik. Arkadaşlar bir Amerikan forumunda Türk rezilliği yaşandı.
Sanırım bi olay oluyor forumda kötü gramer yüzünden. Sapık bir moderatör soruyor neden böyle gramer kullandınız diye karşısındaki iki kişi sanane falan diyorlar bunun üzerine çok sinirleniyor eline silahı aldığı gibi çocukların evine gidiyor. Ikisini de öldürüyor , silah sesini duyup gelen iki komşusunu da yaralıyor. Ama sonra bunun yalan olduğu , o moderatörün bu haberi salladığı ve BBC'nin de haberi yaydığı ortaya çıkıyor.(Öyle olmayabilir ama ben öyle anladım. Iyi Ingilizcesi olanlar lütfen çevirsinler sonra.)
Neyse ben konuda gezinmeye devam ederken son sayfaya bir bakayım dedim ki hay bakmaz olaydım. Gördüklerim cidden hiç hoş değildi. 3 tane Türk resmen rezillik yapıyolardı. Işte adres ;
http://www.pirate969.org/mboard/showthread.php?t=18735