KalkVeSavas haberleri izliyorum,gazeteye baktım..bir haber göremedim..ertelendimi bu liselerin tatili..? haberiniz varmı ..yarın yani bu cuma boşuna gitmeyelim..1 aydır gitmiyordum haberim olamadı..
KalkVeSavas ben birde mezun olucam onun için soruyorum,diploma almak lazım.. yoksa geçen yıl müdür karneyi neden almıyorsun diyip,üstüme fırlatmıştı.