Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Vay be. Nerdeyse 1 yil gecmis konuyu acali. Bende denedim. Bi kac iskalamadan sonra 24. Ama aslinda cok kolay. Bi kac kere dene nerden atacagini aklinda tutyosun.
Wayy,1 yıla yakın haa,demekki bu forum,seviyor seni:)(yada açtığın konuları ne bilim ya)