Hasansas1905 ordan canlı yayın yaparlar.du bakem ne diycek.benim telefon aldiii kiim aldiii hepiniz hirsizsiniz:D:D
m0K0k0 program o gitmeden bir gün önce çekilmiş ben beşiktaşlıyım ama hagi'yi çok severim sırf onun için izliyeceğim siyaset meydanını
ribery28 Reklamını izlerken bile tüylerim diken diken oldu(gerçi o şarkının da biraz payı var) Hagi'yi unutmayacağız I LOVE YOU HAGİ
mirдňdд bu program kaçmaz Haginin attığı güzel golleri falan da gösterecekmiş ben en çok monacoya attığı golü beğeniyorum o golü izlerken acayip oluyorum
m0K0k0 ben izledim dün programı gerçekten çok güzeldi hagi nin en güzel hareketi roberto carlosa yaptığı hareketti en güzel golu 90 . dakikada attığı gol vardı at.madrid takımına
mirдňdд program süperdi ama çok uzun sürdü bazı yerlerinde uyuya kalmışım seyredemedim ama sonunu seyrettim 2de falan bitti program