Slamdunker Bence son yılların en iyi sit-com'u.Fakat şu cok dikkatimi cekiyor needeyse her sözden sonra arkadan gülme efektleri geliyor.yani duygusal bir sahnede bile o sesler insanı güldürüyor.Bu dizi hakkında düşünceleriniz neler?
Geyiq Team abi mükemmel bir dizi ne diyebilirimki fakat o kadar beğenmeme rağmen hiç yeni bölüm izlemiom sayılır hep hafta içi tekrarını seyrediyorm
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean bence çok güzel bir dizi ama En Son Babalar Duyar ile aynı gün olması kötü bence de ama avrupa yakasını tercih ederim genelde
CRuSaDeR Avrupa yakası gerçekten çok tutuldu.Bütün oyuncular gerçekten çok iyi rol yapıyo ama bazen geçmiş zamanla ilgili hayallerinden oluşan bölümler sıkıyo beni.. :o
NORTON Orjinal Mesajı Yazan: -BJK- Bence çok güzel..AvrupaYakasını izlerim reklam arasındada En Son Babalar Duyar'ı izlerim bende tam tersi :)
ismet_nash walla tek kelimeyle mükemmel tekrarlarını veriyolar haberlerden önce hala izliyorum bıkmadım :D