YeshiL **Online Maç Yapmak İsteyenler Buraya İnternet Bağlantı Tiplerini MSN Adreslini Yazsınlar Maçları Yapalım Turnuva Zaten Yakında Başlıyor Hem Nasıl Olduğunu Daha İyi Öğreniz Hemde Eğleniriz (: Benim MSN Adresim deliveren_0@hotmail.com Bağlantı Tipi 512 K Adsl Herkesi Beklerim...**
gurayerdem turnuva öncesi hazırlık macı yapmak isteyen arkadaslar varsa mac yapalım... (not:maalesef host olamıorum) 256 k adsl
cracks benle yapmak istien varsa yaparım.host olabiliyorum. 256 k dsl hamiteksi53@msn.com. herkezi bekliorum
zalimplus EYVALLAHU HERKES OYNASIN BİRBİRİYLE.. !!!zalim_plus@hotmail.com!!! ADSL 256+NORTON 2006 :))))
Dabulu arkadaşlar online fm yapacaklar yazsın msn nickine şu yazıyı bol bol maç yaparsınız "FM ONLİNE MAÇ YAPACAK ARANIYOR!!!!" ;)
KungLao arkadaslar bende warım biriniz bana turnnuvanın nezaman olacağını da sölerse iyi olur msn adresim vehbideniz@gmail.com turnuva nezamnnnnnnnnnnnnnnn
zalimplus nerde turnuva ???birisi bana ip sini sölesinde onla online oynıyalım...1 aydır turnuva turnuva hiç bişi olduğu yok :mad: