Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil
Muhteşem......tek kelime ile ama anlamadığım bir nokta var İtalya'daki patchmaker lar peki böyle bir yama yapıyorlar mı?
Bilmiyorum bir araştırmakta fayda var. Ama çoğu sadece logoyu değiştirip bırakıyorlar. Arayüz tamamiyle deişmiyor çoğu popup yamasında. Şimdi İspanya'yı yapmaya çalışacam İngiltere ve Almanya daha önce yapılmıştı onu biliyorum mesela. Bir Lig TV yaptım ama henüz koymak istemiyorum .hud dosyalarını açmayı başarmak üzereyim. eğer halledersem 1e1 bir Lig Tv yapıcam. Yakında bunları indirebileceksiniz.