Şimdi, PES4 options'tan tuş ve ekran ayarlarını değiştiriyorum. Kaydediyor, fakat tekrar açıldığında default ayarlar çıkıyor. PES 4 klasörünün içindeki settings.exe'den düzeltmeye çalışıyorum yine olmuyor. Oyunu silip tekrar yükledim yine aynı. Option file ı siliyorum, kendi kendine oluşturuyor, fakat yine olmuyor.
Hiçbir dosyam salt okunur değil.
Sorun cd'den olabilir diye aynı Cd'den başka bilgisayarda yükledim böyle bir sorun olmadı.
Yardımcı olabilirseniz sevinirim, veya hiç olmadı en azından ekran çözünülürlüğü 1024, details high yapılmış bir option file ı (veya settings.exe'yi, bilemiyorum)konfi88@hotmail.com'a atabilirsiniz, en azından onları düzeltmekten kurtulurum belki.