CarlosSantana hafif mizah kokan bi soru. az önce aklıma geldi görüşlerinizi alıyım dedim. size sorsalar 3 kelimeyle Türkleri tarif et deseler hangi kelimeleri kullanırdınız?
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: NORTON Bana bisey olmazci Halk çok güzel yazmışsın kesinlikle doğru!!! bana bişey olmaz diye diye herşey bize oluyor valla :o
Rawe Orjinal Mesajı Yazan: Esener Kadını için Ölür kadını için ölür dedinde aklıma geldi geçen haftaki K.V. de Tilkinin bi sözü vardı: Türkler le Ruslar arasında tek bi fark vardır , Ruslar kadınları önemsemez,Türklerse kadınlar için ölürler...
m0K0k0 mert sadece kötü günde birlik olurlar iyi günde olmazlar çabuk dolmuşa binerler yani gaza gelirler
YeshiL Orjinal Mesajı Yazan: Rawe kadını için ölür dedinde aklıma geldi geçen haftaki K.V. de Tilkinin bi sözü vardı: Türkler le Ruslar arasında tek bi fark vardır , Ruslar kadınları önemsemez,Türklerse kadınlar için ölürler... Rusların Öyle Söylemesine Gerek Yok Zaten Öyleler Öyleyiz...
SonKatip 3 kelime yetmiyor. Yazayım diyorum ama 3 değil en az 333 kelime birden aynı anda çıkacak gibi oluyor ağzımdan. Sonuçta biz Türk'ler çok renkli ve çok alem adamlarız yaa... :)