gfb_sinan EVEt arkadaşlar Gta San ANdreas korsancılarda çıktı.İstanbulda çıktı.Ama dikkat edin yanlış cd satılıyor.Aman sabır edin bir hafta bekleyin doğru dürüst oyun cd si alın.!!!!!!!!!Bu arada oyun 6 cd :) :mad:
JustRelax Bizim CDci Kadıköydeymiş bugün . Hoodlum cracklemiş oyunu . Kadıköyde crackli 7 cd... Dvd 8 milyon.
__JackaL__ Oyunu almaya dün gittim yarın gelcek dediler. bu gün sabah gittim akşam gelcek dediler ama akşam gidemedim evde değildim...Yarın gitcem inşallah gelmiştir.:)