SaW beyler çok zor bişey soruyoz sanki ya niye tınlamıyonuz 2dk yı geçmez yazcagınız şey export ettigimiz dosyayı photoshopta nası açarızz ve yine nası .bin haline getircez lütfenn...
SaW ya hadi beyler iki satır yazcaksınız .bin li dosyayı açtıgımız bi program vardı küçük bişeydi söleyi verin adını lütfen...o programla .bin li dosyayı açıyoduk faca,krompon un resmini görebiliyoduk....
AvOr graphic studio 05 ile afs leri açıosun içindeki bin dosyalarını tıkladıgında resimler cıkıo zaten ister bin leri ister resimleri export et yada import et ordan halledebilirin yuz stad top ekleme olaylarını yapabilirsin bu programla