denizlampard çok denedim ama 1.manageri sectikten sonra tekrar add manager kısmını bulamadım!oyun berbat ama arkadaslarla 2-3 kişi oynarsak belki biras eglenceli olur..bi bilen warsa bekliorum cevaplarını...
FaussT Bencede oyunu iki kişi oynarsan belki belki takımları batırma yarışına girebilirsiniz :D çünkü oyunu anlamak çok zor ama benim bi problemim yok süper gidiyom bi sezon bitirdim.