HellscreaM dostum iyi olmasına iyide bu forumda hayır ugruna yapılan uploadlar ragbet gormuyor galiba bunu annadım..Bi Teşekkür eden cıkmadı..SCN menfaatler forumu olmus..!!!sizden rep falan sitemiyorum ki rep sistemi yok sadece paylasım olsun diye uploadladım..İndirmeseniz bile tesekkur ederdiniz.. Özel Teşekkür H@Run
muzzy..! Dostum çok teşekkür ederim :D 1 saattede olsa inat diil mi indirdim :D:D:D Ama güzel bi coverla karşılaştım sonunda :)