Takım seçme ayarlama vs. hepsini yaptıktan sonra tam oyuna girerken yani sol
alttaki dönen cd nin hemen bitiminde oyun dan atıyor hata şu:
Pro Evolution Soccer 4: pes4.exe bellek running oluyor gibi karmaşık bi hata
veriyor kodlar filan var yarı türkçe yarı ingilizce bi hata bu yüzden oyun
oynanmıyor acaba sorun nedir.
Lutfen bilen varsa yardımcı olsun.
Şimdiden Teşekkürler