Orjinal Mesajı Yazan: FeRBeCK
beyler bildiğiniz, bööle, ingiltere ikinci liginde oynamayı kabul edebilecek orta seviye oyuncuları buraya yazarsanız.. birisinin tavsiyesi üzerine seçtim bu takımı ama kimse gelmio... :(
Not:finans çoq kötü diil...
O biri ben oluyorum galiba :D MAdem seni böyle bir olayın içine soktuk, gerekli yardımı da vermek lazım. Öncelikle ingilterede tam bir kiralık oyuncu çılgınlığı yaşanıyor. 2. ligde olduğuna göre premierden (biraz zor) ve 1. ligden oyuncu kiralamayı deneyebilirsin. Ayrıca şu aşağıdaki listedeki adamları satın almayı deneyebilirsin.
Futcher, Ben D C
Maghoma, Jacques M RC
Kyriacou, John D R
Alnwick, Ben GK
Weaver, Paul M RC
Noon, Karl S C
Ruíz, Jaime Alfonso S C
Otsemobor, Jon D RC
Jones, Paul GK
Smith, Danny D L
Madejski, Piotr S C
Stack, Graham GK
Lewis, Stuart DM LC
Enakarhire, Joseph D C
Traoré, Djimi D LC (78,000€ ya almıştım ben)
Skulason, Olafur-Ingi M RC
Purches, Stephen D RC
Spicer, John AM C
Taylor, Andrew D/DM RLC
Tierney, Paul D/M L
Weaver, Paul DM RC
Bell, David AM RC
Kelly, Marcus AM RL
McCann, Grant M LC
Mkandawire, Tamika SW/D/DM C
Petschar, Wolfram D/DM LC
Kabeya, Christian AM R
Dempster, John D/DM C
Vanaudenaerde, Günther D/DM RC
Ndumbu-Nsungu, Guylain F C
Lundberg, Peter S C
Alnwick, Ben GK
Burgess, Andy AM LC
Guthrie, Danny AM RC
Bi de yanlış hatırlamıyorsam Haziranın 19.gecesi yeni oyuncular yaratılıyor. 20sinin sabahında yapacağın ilk iş genç yetenekleri bulup sözleşme yapmak olmalı. Sanırım bunlar başlangıç için yeterli olur :)
Bu arada burnuma para hilesi kokuları geliyor, sakın ha...Şuan için kulübün prestiji düşük olduğunudan oara hilesi pek bi işine yaramaz. Aksine adamlar gelmiyor diye seni sinir eder, oyunun zevkini alamazsın. Ben uyarayım da yine sen bilirsin tabi.