Kardeş, biryerde daha bahsetmiştim, yine anlatayım...
!!!Türkçe ses yamalarını ispanyol spiker üzerine yapan arkadaşların dkz dosyalarını DKZ studyo ile aç. Daha sonra, programdan tools-> dkz renamer ' a gel. Orda replace kısmına S, by kısmına E yaz. Böylece S ile başlayan tüm dosyaların adı E ye çevrilsin.
Ve dosyalar ımport lanırken, İNGİLİZCE spiker üzerine importlansın. Böylece İSPANYOL SPİKER bulmanıza gerek kalmayacak;););)
(Tabi her zaman dediğim gibi dosyalarınızı mutlaka yedekleyin, olur da fikriniz değişir, eski ayarlarınıza dönmek istersiniz, cd den dosya atmaya uuraşmazsınız;))