abi ben bir tane anlatıyım...:
Bir kafede çocuk otururken beş altı kişi geliyor...Hepsi çaysöylüyor... Daha sonra onlardan biri aralarından ayrılıyor ve gidiyor..Daha sonra beş kişi Çayı içmesi için yandaki adamdan rica ediyor...Adam içiyor...Ve anında gözlerinin önü kaymaya başlıyor...Akıllıca olayı anlayıp bir arkadaşını arayıp onu almasını söylüyor ama...Dayanamıyacağını anlıyorr..Kalkıyor ve hızlıca yürüyor...Daha sonra peşinden geldiklerini görüyo..Adamların olayı bırakcağı felan olmadığı için peşinden gelmeye devam ediyor..Daha sonra arkadaşı adamı alıyor ve son anda kurtuluyorlar...