blind guardian
benim anlatmak istediğimi çok iyi anlamışsın
kalecilerin açılma konusunu
oyunun başka bir yönden hatası yok gibi görünüyor
hatta bana sorarsanız başka hiç bir hatası yok
biraz da şu taraftar olayına girebilseler mükemmel olacak
ama duyduğum kadarıyla çok uzun sürüyormuş ve
çok fazla yer kaplıyormuş