Son Katip üstadım. Anladığım kadarı ile daha önce istemiş olduğum Saha çimi
modelleri (Turf Patch)leri gönderme ihtimalin yok. Hazıcılık olmasın diyorum ve
senden yardım istiyorum. Bu çim olayını bende yapmak istiyorum. Hangi prg Örn. Grafik Studio vs. kullanmam gerek. Nasıl mevcudatını sağlayabilirim bu
patch'ın. Daha önceki sorularıma verdiğin açıklamalar için teşekkür ederim.
Bu işi de senin yardımların ile başarabilir isem çok memnun olacağım..
Selamlar, kolay gelsin..... :)