NayguleR http://galatasaraymedia.com/forum/foto/asy_panorama1.jpg http://galatasaraymedia.com/forum/foto/asy_panorama2.jpg http://galatasaraymedia.com/forum/foto/asy_panorama3.jpg http://galatasaraymedia.com/forum/foto/asy_panorama4.jpg Buyrun nasıl beyenecekmisiniz...
Dabulu fotoğrafın birini kaydetmiştim pc ye koyayım... http://img252.echo.cx/my.php?image=asypanorama40kx.jpg
cracks Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu fotoğrafın birini kaydetmiştim pc ye koyayım... http://img252.echo.cx/my.php?image=asypanorama40kx.jpg saol hızlı :D ortada napıolar .horonmu tepiolar :D
Dabulu valla onu bende bilmiyorum onu konuyu açan arkadaşa sormak lazım ayrıca bu resmi arkaplan resmi yapmayın berbat duruyor...
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu valla onu bende bilmiyorum onu konuyu açan arkadaşa sormak lazım ayrıca bu resmi arkaplan resmi yapmayın berbat duruyor... :D :D :D Ali Sami Yen Oldu Nou Camp :D :D :D
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: cracks saol hızlı :D ortada napıolar .horonmu tepiolar :D 99.yildonumu kutlamalarina hazirlaniyorlardi sanirim orda