mirдňdд ilk filmdeki Vin Diesel yerine bu sefer Ice Cube var Samuel L. Jackson ise rolüne devam ediyor ben DVD sini izledim güzel ama Vin Diesel bu filme daha fazla yakışmıştı ilk filmi daha güzeldi neyse buda fena değildi izlemek isteyenlere tavsiye ederim
Exvision Vin diesel olmadığı için filmi izlemeyi düşünmüyorum.Ice cube ve S.L.Jackson'ı severim ama bu filmde iyi performans sergilediklerini zannetmiyorum.xXx demek Vin diesel demek bence....
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Vin diesel olmadığı için filmi izlemeyi düşünmüyorum.Ice cube ve S.L.Jackson'ı severim ama bu filmde iyi performans sergilediklerini zannetmiyorum.xXx demek Vin diesel demek bence.... bence de Ice Cube o kilolu hali ile bir aksiyon filmine hiç yakışmamış
HotSauce18 walla filimi izlemeyi düşünüyorum vin diesel in yerini tutamazlar ama jakson un ve ıce cube te bence iyi oyuncular ya sonuçta efektler iyi olursa bence güzel olur hepimiz birinci filmi biliyoruz heyecen ve macera vardı bununda aşağı kalır yonu yoktur heralde
goktug82 ilki gibi olaccağını düşünmüyorum gerçi ön yargılı olmamakta da faydavar ama blade3 de de aynı kaygılarım vardı malesef salondan boynu bükük ayrıldık arkadaşlarla tek kelimeyle berbattı..
Overkill Berbat olması normal, birinci filmi Vin Diesel kaldırıyordu. Ice Cube'de hiç sevmediğim bir insanoğludur; gitmeyi düşünmüyorum, gidenlerede geçmiş olsun diyorum..
Slamdunker vin diesel demek xxx demek xxx demek vin diesel demek bu ikili ayrılmaz bir bütündü.film gitmeye degmez