Orjinal Mesajı Yazan: sıllo
Nasıl mesaj yollayacaz?Gönder butonu çalışmıyor ki!Kontör yükle sadece çalışıyor.
bir mesaj yolladıktan sonra 10 dakka falan bekliyorsun kontör yükle diyorsun o da kontör yüklüyor espri amacı sonra gönderiyor ilkte bende çözemedim ama sonradan çaktım köfteyi :D :D