crazyy1 ben ultımate pachtı yükledim gayet iyi ama oynarken alt ortada bulunan oyuncuları gösteren pencere yok bu normalmi o çok işe yarıyordu
ZoRo arkadasim bu 2. yamada duzeltilecekmis ! biras forumlari gezersen diger butun eksikliklerde giderilip bize KUSURSUZ bir yama sunmayi planliyolar :)
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo arkadasim bu 2. yamada duzeltilecekmis ! biras forumlari gezersen diger butun eksikliklerde giderilip bize KUSURSUZ bir yama sunmayi planliyolar :) ewet kesinlikle...
Spocket PES4/WE8 Yamaları bölümündeki Ultimate Patch bölümüne sorununu yazabilirsin, hatta yazmadan sadece yazılanları okuyarak da cevap bulabilirsin vs.