Arkadaşlar hepinize yorumlar için çok teşekkür ederim. :p
futbolcu isimlerini tekrar upload etmeye gerek yok .dediğim gibi bu hafta sonuna kadar yayınlıyacağım zaten türkçe spikeri(yaptığım kadarıyla tabiki),içinde futbolcu isimleride olucak.
bu arada exvision ,söylediklerini tabiki de yanlış anlamadım :) ama zaten senin dediğin gibi niye monyaj yapmaya çalışıyım ki?amacım ne olur yani;?
ayrıca montaj yapmak çok çok daha zor olurdu herhalde....
zaten video görüntüsünde arada bir ispanyol spikerin yorumlarınıda duyuyorsunuzdur..
ayrıca yaptığım ses le ilgili bunca çalışmadan sonra(tezahüratlar,türkce futbolcu isimleri vs..)hala nasıl montaj falan yapacağımı düşünebilirsiniz ki? :confused: :mad: :( ;) :D :D
şaka şaka kızmadım,ama gerçek olduğuna inanmanızı rica edicem artık.....
Bilmenizi istediğim birşey var...gerçekten çok ama çok titiz çalışyorum arkdaşlar.ortaya koyacağım iş gerçekten mükemmele yakın olmalı,yoksa şimdiye kadar çoktan bitirmiştim.her okuduğum dosyayı tek tek inceliyorum ..sesteki, ufacık tonlama hatalarında bile tüm dosyayı baştan okuyorum.daha öncede söyledim yaklaşık 2000 e yakın dosyayı tek tek türkceye çevirip okumalarını yaptım ve beğenmeyip baştan yaptıklarımla beraber belkide 5000 -10000 arası dosya olmuştur.
inanın ne kadar zor olduğunutahmin bile demezsiniz.özellikle benim tek başına yaşıyorsanız ve yine tek başına yapmış olduğunuz çalışmayla KONAMİ firmasına kafa tutacak kadar kaliteli bir iş ortaya koymaya çalışıyorsanız... :D
(hatta artık o kadar çok inceledim ki ses dosyalarını,konaminin yaptığı hataları türkce spikerde düzeltiyorum...)
ingilizce spikeri türkçeye çevirdiğinizde çoğu zaman abuk sabuk bir metin ortaya çıkıyor ve o metni bizim spikerlerin yorumlarına benzetmeye çalışmak ve özlellikle de dosyanın uzunluğunu tutturmak zor iş.....
neyse ya özürdilerim ben ne anlatıyorum bööle? :) siz bunları boşverin,zaten yazdığınız yorumlardan ben gerekli gazı alıyorum ve her yeni gün yeni dosyalar çeviriyorum..
sevgili EXVISION ve SPOCKET yapmış olduğum tezahürat ve türkce futbolcu isimlerini anasayfaya koysanızda bende sürekli şu ölen linkleri yenilemek zorunda kalmasam? ;)
herkeşe saygılar.........
BlackCat