emre_acar1989 Arkadaşlar online oyunda host olamıyorum...Kafayı yicem önceden oluyodum nolduysa artık olamıyorum host..Port olarak 3658tcp açık..güvenlik duvarları falan kapalı...antivirüs yok zaten..Başka neden olabilir ??
samet15 senle online nba oynayalım...ben host olurum sonrada ssan ogretirim hsotlugu ok????msn im qfbqsam@hotamil.com