Cristiano® Lazio FC home: [URL=http://www.imageshack.ushttp://img245.echo.cx/img245/6145/lazio200420051awlütfen yorumlayın...
RaiNSpoT güzel. milan formasinin kol altlarini yani filelerin oldu yeri siyah yaprasan daha güzel olur
Tearaway milan formasındaki adidas logosu kötü olmus birde milan logolarını tam oturtamamısın özellikle sortakini
Cristiano® ZoRo arkadaşım formayı hiç renklendirmeden sadece logo koyarak yapıyorsun logolara bakınca nike işareti çook büyük ve avea yazıları kötü durmuş. Formaları biraz renklendir ok? :)
ZoRo ya zaten dedigim gibi sadece senin formayi gordum canim cekti koyim dedim olesine :) yok eger koyma benim topic diyosan ok
yashh26 cristiano; Logolar buyuk olmuş ve bazılaro kalitesiz cinsten gorunuyor..Çalışarak başarabilirsin. ZoRo; arkadaşın dediği gibi renklendirmeden logo koymakla olmuyor malesef.Beyaz renkli formanında bir saflığı vardır ben pek saflık göremedim.Onun dışında adidas texture üzerine nike değişik kaçmış ve logolar çok büyük ve kalitesiz ( Çok kötüledim sanırım ama bunlara dikkat ederek çalışarak geliştirebilirsin kendini,kusura bakma )
ZoRo Hmmmm ... anlatamadim kendimi sanirim .... Arkadas milan formasi yapmis... benimde hosuma gitti olesine bi yapayim dedim... yaptim kendime gore ve burayada koymek istedim ...
aydinaydin cok guzeldu saol senden bi istegim var trabzonspor un turuncu bi forması vardı onu yaparmısın??