Ya abi ne iyisi adam yokluundan adama iyi diyoruz.
Top vardaya geldiinde illaki potaya atıcak yok bi dışarı çıkarayım boş adama vereyim yok.İyiki gitti Akatlara 2.ci maça gittim sinir oldum herif resmen yürüyo hermaç sahada.Bence gitmesi çok yaradı bize.