NecromanceR Hepinizin bu başlığa ilk kez tıkladığınızda nabzının dakikada 20 arttığına eminim. Benim bile bu satırları yazarken ki heyecanımı tarif etmem olanaksız. Belki de pek çoğunuz bu konuya girerken inanmadan , kamera şakası falan olduğunu sanarak girdi. Ama hayır SCN sakinleri. Gerçekten de SCN FM 2005 Turnuvası düzenleniyor, tabiki SCN farkı ile ... Tüm ayrıntılar ve kayıtlar için tıklayınız">http://www.soccercenter.net/forum/forumdisplay.php?f=192>tıklayınız...
NecromanceR Arkadaşlar turnuvamıza kayıtlar başladı. Verdiğim linke girip hemen bu organizasyonda yerinizi alın
Makaay İlk Turnuva,Macların zamanında Yapılmaması nedeniyle ceyrek final maclarından önce iptal edilmistir.Yeni turnuva kayıtları bugun baslayacaktır.İzlemede kalın...
Makaay SoccerCenter.net 2.Football Manager Turnuvası Kayıtları başlamıştır... http://www.soccercenter.net/forum/forumdisplay.php?f=237
Makaay 2. Turnuvanın hemen ardından hız kesmiyoruz ve 3.turnuvamızın kayıtlarına başlıyoruz http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=47001