hocalar benim dewamsızlık 19.5 gundu ve riske girerek bu hafta yoklama alınmaz diye pazartesi okula gitmedim..Ancak arkadaslar aradı aksam, yoklama alındı dedilr müdür yardmıcısınada sormuslar yoklama geciyor demiş o da..ben kalırmıyım sizce ne dersiniz?