RuNaWaY Arkadaşlar şu 2 kişi ibrden felan freekick ler nasıl kullanılıyor tuşlarını söylerseniz sevinirim bende şut=D pas=S uzun top=A ara pas=W R1=E R2=C L1=Q L2=Z Paylaşırsanız sevinirim.
dizzy sanırım 2 degisik versiyonu var..ama ben hic böyle gol atamadım..dededen kalma metod en iyisi yaradana sıgınıp..vur kaleye..:)