XII beyler sonuna kadar izlemenizi tavsiye ediyorum n yetenek war heriflerde. http://fcmx.net/vec/v.php?i=003702
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 bu ne yaw ???? girdi bi siteye yunancamıdır nedir ??? Aynen URL ye bak err yazio