NORTON Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 yazık o cnc tezgaha yaw.baya da para ediyoo. yarin sigortadan gelecekler... yeniydi bide hehe :)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: x_men21 gerçekten rüyaların bir çoğu mesaj verir tabi sapık rüyala hariç ben mesela bizim ingilizceciyle neler yaptık rüyamda :D ama hiç olmadı ama benimde çok rüyamö geç gerçekleşti bende okulda kız kalmadı nerdeyse :D :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan* Kaç Ayda Tamamladın Hepsini Uzun Sürdümü :) ne dion sen yaw.ben onun için 1.5 ay hazırlık yaptım.hazırlıksız girilirmi olm... :D
Black God ben olimpiattaki derbiden önce fb nin 5 tane attığını görnüştüm ( valla görmüştümö çok ciddiyim ) ama tersine çıktı :(
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: Black God ben olimpiattaki derbiden önce fb nin 5 tane attığını görnüştüm ( valla görmüştümö çok ciddiyim ) ama tersine çıktı :( rüyaların sağı solu belli olmuyor walla :)
Rawe imza da yazdığı gibi Kadıköydeki fener maçından sonraki gece Uefa Kupasını yeniden aldığımızı gördüm işalah da gerçekleşicek :)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Black God ben olimpiattaki derbiden önce fb nin 5 tane attığını görnüştüm ( valla görmüştümö çok ciddiyim ) ama tersine çıktı :( moderatör olmuşsun...helal valla.başarılar
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n_10 bi keresşnde ruyamda ALLAH 'I Gordum Töbestafullah. :) Allah bi cisim değil ki göresin...
Black God Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n_10 bi keresşnde ruyamda ALLAH 'I Gordum aramızda ermiş insalar var
Black God Orjinal Mesajı Yazan: cracks moderatör olmuşsun...helal valla.başarılar Eywallah inşallah layık oluruz :D böle uygun gördüler sağolsun adminler
NORTON Orjinal Mesajı Yazan: militan hakketten ha:D:Dneye benziodu gördüün şey?:) Sacmalamayalim Lütfen!!!
Engin-gs Dün gece rüyamda sigara içtiğimi gördüm ama tadı berbattı hiç beğenmiyodum bizimkilere çok iğrenç bişeymiş bu dedim inşallah tersi çıkmaz.