bence siz olayı derinlemesine düşünmüyosunuz.....sizin aklınız alıyo mu sizce hiç bi millet kendi oylarıyla seçtiği bir başkanı bu kadar yerin dibine sokar mı, üstelik bir de yılın fıkrası falan seçer mi????
tabii ki seçmez de, yerin dibine de batırmaz....bunlar tamamen propoganda...adamların demek istedikleri şu, "biz de bush'u ve onun politikasını sevmiyoruz (gibi yapıyolar)" ama "çaktırmayın, hep onu seçiyoruz, gizliden de çok seviyoruz..." da diyolar bi bakıma...
daha doğrusu iki yüzlülüğün doruklarındalar amerikalıların hepsi...tam açıklayamadım ama olsun, anlayan anlamıştır